איתן לנציאנו הפועל חולון / נעבור מחזור אחד ואז ננוח עם כמות שיא של שחקנים הפועל חולון מותשת מעצמה כדורסל הארץ / יור הקבוצה, איתן לנציאנו הגיב חריפות לדברים.

איתן לנציאנו הפועל חולון / × ×¢×'ור מחזור אח×" ואז ננוח עם כמות שיא של שחקנים ×"פועל חולון מותשת מעצמ×" ×›×"ורסל ×"ארץ / יור הקבוצה, איתן לנציאנו הגיב חריפות לדברים.. זה מפעל חיים, זו אהבה ענקית! איתן לנציאנו (53), נשוי לסיגל ואב לשלושה ילדים, שנולד, גדל ושיחק בחולון, מספר בראיון להשקמה על הרומן שלו עם קבוצת הכדורסל של הפועל חולון. אפליקציית חובה עבור כל אוהד הפועל חולון ! יור הקבוצה, איתן לנציאנו הגיב חריפות לדברים. לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן. אנחנו לא יודעים איך נעבור את נובמבר, ולא רק אנחנו.

בלם הפועל בש חאתם אלחמיד, שוחרר הערב (שני) מסגל נבחרת ישראל, בשל כאבים שחש במפשעה. אם זה נכון מה שאמרת לאוהד, ניפגש במודיעין אזרחי. מתקפה חריפה ביותר של יור הפועל חולון, איתן לנציאנו, על יור מכבי ראשון לציון, יצחק פרי, לאחר שהאחרון שלח מכתב לשר הספורט חילי טרופר ובו הוא ביקש לא לשקלל את רשת הביטחון רק לפי מכירת מנויים. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אז כולנו מקבלים את השבת ביחד בהיכל שלנו ,יום שישי שעה 14.00 חולוניה שלנו מארחת את היריבה המושבעת הפועל ירושלים יהיה וצריך הרבה ואותכם זמן משפחות מחכים לכם בהיכל הגועש.

×'עק×'ות ×
×'עק×'ות ×"ת×'וס×" לחיפ×" שחקני חולון יקנסו from www.ynet.co.il
6 178 просмотров 6,1 тыс. בסיום המשחק, ניגש לעברנו סמוך לשולחן המזכירות, יור הפועל חולון איתן לנציאנו, וסימן על האצבע שלו, כפרובוקציה שהשופטים אלו הם שנתנו את טבעת האליפות לקבוצת מכבי תא. איתן לנציאנו עולה להתקפה ומגיב על הביקורת בעקבות חזרת האמריקאי לפיינל פור. יור חולון איתן לנציאנו שלח אתמול מכתב לשרת הספורט מירי רגב בבקשה לפתוח בחקירה: כזכור, הפועל חולון הפסידה 95:75 לצהובים מתל אביב ובדוח המשחק עליו היו חתומים השופטים עמית בלק, דודי רומנו ואלעד ליבוביץ' נכתב: מר לנציאנו סרב לעזוב את תחומי המגרש, וזאת על אף שירון זריף הפציר בו לעשות כן באופן חוזר ונשנה, כי סירובו לעזוב את המגרש מנוגד להוראות החוקה. היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות בישראל. בעקבות התגרה בין אוהדי הפועל חולון לבין המאבטחים במשחק השלישי של הפלייאוף מול מכבי חיפה, איגוד הכדורסל דורש עונש של משחק רדיוס בפועל וקנס בסך 35 אלף שח לסגולים.

הפועל חולון בדרך לחתום את עונת המלפפונים המרגשת והמוצלחת ביותר שידעה אולי מאז ומעולם.

‏יצחק פרי אתה חוצפן, חי מכספי ציבור, לא מוכר מנויים, לא עושה כלום על מנת להגדיל את כמות הקהל שלך. יור חולון איתן לנציאנו שלח אתמול מכתב לשרת הספורט מירי רגב בבקשה לפתוח בחקירה: על ההצלחה העונה ועל לא מעט משברים בדרך אליה. איתן לנציאנו מכל זווית אפשרית: שוטרי ירושלים תמיד ימצאו את הדרך ליציע של אוהדי חולון כדי לעשות בהם שפטים בטענות משונות, ואני שואל עבור מה נחקק חוק הספורט? כזכור, בסיום המשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון שהתקיים במוצאי השבת האחרונה בהיכל הפיס ארנה שבבירה, התפתחה תגרה אלימה בין מחנה האוהדים האורחים של חולון לכוחות השיטור והאבטחה שנכחו במשחק, דבר שגרם ליור המועדון מחולון, איתן לנציאנו לכתוב כי הוא ממליץ לאוהדיו, שחווים חוויות קשות שוב ושוב בהגיעם. ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. יש קישור לכל הערוצי ספורט לצפייה! אם מיקי דורסמן מחר יוצא בהצהרה שהוא רוצה להישאר לבד בקבוצה ולהעמיד תקציב של 15 מליון שקל במטרה לזכות לפחות בתואר אחד העונה, ומנגד הצמד לנציאנו את אייזיק יצהירו שהמקסימום שהם מוכנים להשקיע העונה זה בדיוק חצי. כזכור, הפועל חולון הפסידה 95:75 לצהובים מתל אביב ובדוח המשחק עליו היו חתומים השופטים עמית בלק, דודי רומנו ואלעד ליבוביץ' נכתב: איתן לנציאנו, יור הפועל חולון, דורש את כספי הסיוע שהבטיחה הממשלה: איתן לנציאנו, יור הפועל יונט חולון, אומר בתגובה: אם זה נכון מה שאמרת לאוהד, ניפגש במודיעין אזרחי.

אם זה נכון מה שאמרת לאוהד, ניפגש במודיעין אזרחי. איננו מוכנים שהאירועים מהמשחק יעברו לסדר היום הספורטיבי והציבורי. יור הקבוצה, איתן לנציאנו הגיב חריפות לדברים. היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות בישראל. אני פשוט המום מעצם הגשת כתב התביעה, דוח משקיף המשחק הוגש ללא ציון אירועים מיוחדים, כך גם דוחות.

×
×"סנטר שון ×' ונס חתם ×'×"פועל חולון לעונ×" ×"קרו×'×" לנציאנו ×"וא שחקן מוכח 0404 from www.0404.co.il
מר לנציאנו סרב לעזוב את תחומי המגרש, וזאת על אף שירון זריף הפציר בו לעשות כן באופן חוזר ונשנה, כי סירובו לעזוב את המגרש מנוגד להוראות החוקה. אני פשוט המום מעצם הגשת כתב התביעה, דוח משקיף המשחק הוגש ללא ציון אירועים מיוחדים, כך גם דוחות. במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה. יור חולון, איתן לנציאנו, ניגש לשופטים, לחץ את ידו של דודי רומנו ואמר לאסתרון, לטענתו: צבעי הקבוצה הם צהוב וסגול. כבר בשעות הבוקר המוקדמות במועדון הגישו ערעור על החלטת תובע האיגוד בתקווה שזו תשנה את ההחלטה לפייה רייס יכול לקחת חלק רק אם חולון תעפיל לגמר. אני איתן לנציאנו, חבר הנהלת הפועל חולון'. קפטן הפועל חולון שלמה הרוש שוחרר מהקבוצה לאחר תשע שנים באופן מפתיע במיוחד • יור הקבוצה איתן לנציאנו עם הפרטים.

במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה.

אם מיקי דורסמן מחר יוצא בהצהרה שהוא רוצה להישאר לבד בקבוצה ולהעמיד תקציב של 15 מליון שקל במטרה לזכות לפחות בתואר אחד העונה, ומנגד הצמד לנציאנו את אייזיק יצהירו שהמקסימום שהם מוכנים להשקיע העונה זה בדיוק חצי. אנחנו לא יודעים איך נעבור את נובמבר, ולא רק אנחנו. היה חיבור מדהים מהרגע הראשון והמשך ההתקשרות היתה צפויה משני הצדדים. מכבי ראשלצ ניצחה במשחק ביתי את הפועל חיפה. שוטרי ירושלים תמיד ימצאו את הדרך ליציע של אוהדי חולון כדי לעשות בהם שפטים בטענות משונות, ואני שואל עבור מה נחקק חוק הספורט? היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות בישראל. הפועל חולון ואיתן לנציאנו יעמדו לדין ביום חמישי הקרוב בבית הדין של איגוד הכדורסל גם על משחק הפרידה מאולם הפחים, שם הודלקו אבוקות עי אוהדי הקבוצה. לפעמים אין הרבה מה להוסיף. נשמח לקבל חוות דעת, הצעות לשיפורים ודיווחי באגים. כזכור, הפועל חולון הפסידה 95:75 לצהובים מתל אביב ובדוח המשחק עליו היו חתומים השופטים עמית בלק, דודי רומנו ואלעד ליבוביץ' נכתב: ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה. לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן.

כזכור, בסיום המשחק בין הפועל ירושלים להפועל חולון שהתקיים במוצאי השבת האחרונה בהיכל הפיס ארנה שבבירה, התפתחה תגרה אלימה בין מחנה האוהדים האורחים של חולון לכוחות השיטור והאבטחה שנכחו במשחק, דבר שגרם ליור המועדון מחולון, איתן לנציאנו לכתוב כי הוא ממליץ לאוהדיו, שחווים חוויות קשות שוב ושוב בהגיעם. אז כולנו מקבלים את השבת ביחד בהיכל שלנו ,יום שישי שעה 14.00 חולוניה שלנו מארחת את היריבה המושבעת הפועל ירושלים יהיה וצריך הרבה ואותכם זמן משפחות מחכים לכם בהיכל הגועש. איננו מוכנים שהאירועים מהמשחק יעברו לסדר היום הספורטיבי והציבורי. בסיום המשחק, ניגש לעברנו סמוך לשולחן המזכירות, יור הפועל חולון איתן לנציאנו, וסימן על האצבע שלו, כפרובוקציה שהשופטים אלו הם שנתנו את טבעת האליפות לקבוצת מכבי תא. אני פשוט המום מעצם הגשת כתב התביעה, דוח משקיף המשחק הוגש ללא ציון אירועים מיוחדים, כך גם דוחות.

×
×"× ×"לת וצוות ×"פועל יונט חולון from static.wixstatic.com
מולדובה נגד ישראל | סל, הפועל חולון נגד ברינדיזי שידור חי ישיר בצפייה ישירה. אנחנו לא יודעים איך נעבור את נובמבר, ולא רק אנחנו. יור חולון, איתן לנציאנו, ניגש לשופטים, לחץ את ידו של דודי רומנו ואמר לאסתרון, לטענתו: לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן. שוטרי ירושלים תמיד ימצאו את הדרך ליציע של אוהדי חולון כדי לעשות בהם שפטים בטענות משונות, ואני שואל עבור מה נחקק חוק הספורט? מה הפועל חולון צריכה שחקן חלש כל כך כמו ספיר? על ההצלחה העונה ועל לא מעט משברים בדרך אליה. לאחר דוח השיפוט החמור על הפועל חולון ואוהדיה במשחק מול הפועל אילת ביום שני, פורסם הבוקר (רביעי) דוח השיטור, בו דיווח של הבלש שליווה את השופט ירון זריף לרכבו לאחר המשחק.

מתקפה חריפה ביותר של יור הפועל חולון, איתן לנציאנו, על יור מכבי ראשון לציון, יצחק פרי, לאחר שהאחרון שלח מכתב לשר הספורט חילי טרופר ובו הוא ביקש לא לשקלל את רשת הביטחון רק לפי מכירת מנויים.

אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו. זה מפעל חיים, זו אהבה ענקית! איתן לנציאנו (53), נשוי לסיגל ואב לשלושה ילדים, שנולד, גדל ושיחק בחולון, מספר בראיון להשקמה על הרומן שלו עם קבוצת הכדורסל של הפועל חולון. מולדובה נגד ישראל | סל, הפועל חולון נגד ברינדיזי שידור חי ישיר בצפייה ישירה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה: מכבי ראשלצ ניצחה במשחק ביתי את הפועל חיפה. יור חולון, איתן לנציאנו, ניגש לשופטים, לחץ את ידו של דודי רומנו ואמר לאסתרון, לטענתו: ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. נשמח לקבל חוות דעת, הצעות לשיפורים ודיווחי באגים. צבעי הקבוצה הם צהוב וסגול. אני פשוט המום מעצם הגשת כתב התביעה, דוח משקיף המשחק הוגש ללא ציון אירועים מיוחדים, כך גם דוחות. יש קישור לכל הערוצי ספורט לצפייה! אנחנו לא יודעים איך נעבור את נובמבר, ולא רק אנחנו.

במעמד מכבד ומכובד זה הצדעה מרגשת נערכה באולם מועצת הפועל חולון. על ההצלחה העונה ועל לא מעט משברים בדרך אליה.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama